Gratis oogmeting t.w.v. 30.-
Maak een afspraakBril 1: Koop een (zonne)bril naar keuze
-
Koop een (zonne)bril op sterkte naar keuze
-
De eerste bril moet een complete bril (enkelvoudig, multifocaal of computerbril) of zonnebril op sterkte zijn (enkelvoudig of multifocaal). Deze kan de klant aanschaffen in de winkel.
-
In de webshop kan de klant een enkelvoudige bril aanschaffen, eventueel voorzien van blauwlichtfilter of zonneglazen.
-
De 3 voor 1 actie is geldig op alle glaspakketten en glasopties (zoals blauwlichtfilter en Relax view), m.u.v. basisglazen. Online is het glaspakket voor zonneglazen t.w.v. 50.- (ster 1) uitgesloten.
-
Op de eerste bril op sterkte krijgt de klant geen korting.
-
De collectie van Serengeti is uitgesloten van deelname aan de actie.
Bril 2: Krijg een 2e (zonne)bril voor jezelf helemaal gratis
-
De 2e bril mag maximaal dezelfde waarde hebben als de eerste bril, na aftrek van eventuele (zorg) korting. Dit mag een computerbril, blauwfilterbril of zonnebril (zonnebril op sterkte is mogelijk in de webshop en in de winkel, zonnebril zonder sterkte is mogelijk in de winkel).
-
In de webshop kan geen zorgkorting verrekend worden en is het momenteel alleen mogelijk om een enkelvoudige bril als 2e bril te selecteren.
-
De goedkoopste bril is gratis. Kiest de klant als tweede bril een duurdere bril uit? De laagst geprijsde bril (van de twee brillen) is dan gratis.
-
De twee brillen moeten voor dezelfde persoon, op hetzelfde moment en in dezelfde winkel of in de webshop worden aangeschaft.
-
De collectie van Serengeti is uitgesloten van deelname aan de actie.
Bril 3: Geef een gratis (zonne)bril op sterkte of lenzen cadeau
-
Klant ontvangt een cadeaubon om weg te geven voor een gratis bril op sterkte: een enkelvoudige (zonne)bril t.w.v. maximaal 80.- of een multifocale (zonne)bril t.w.v. maximaal 150.- of contactlenzen t.w.v. maximaal 35.-.
-
Bestelt de klant online? Dan ontvangt deze de voucher voor de 3e bril bij de bestelling.
-
Indien de waarde van de aankoop hoger is dan de waarde van de cadeaubon, betaalt de klant het verschil bij en wordt de cadeaubon als korting verrekend op het totaalbedrag.
-
De cadeaubon is 6 weken geldig na de besteldatum van de eerste bril. Deze datum staat vermeld op de cadeaubon.
-
De cadeaubon is niet inwisselbaar in contanten en er wordt geen geld teruggegeven indien de waarde van de bril of lenzen lager is dan de waarde van de cadeaubon.
-
Maximaal één cadeaubon per klant per aankoop.
-
De cadeaubon kan niet worden gecombineerd met andere acties en is niet geldig in combinatie met een lenzenabonnement.
-
Een cadeaubon zonder einddatum, bon nummer en/of stempel wordt niet aanvaard.
-
Deze cadeaubon is inwisselbaar in alle Pearle Opticiens winkels in Nederland maar helaas niet inwisselbaar in de webshop.
-
Deze cadeaubon kan de klant niet voor zich zelf gebruiken.
-
In geval van annulering of niet-goed-geld-terug-garantie van de 1e en/of 2e bril moet de cadeaubon teruggegeven worden. Indien de cadeaubon al is doorgegeven en niet wordt ingeleverd, wordt er 80.- van het verkoopbedrag afgetrokken.
-
Bestel je jouw brillen in onze webshop en wil je een bril retour sturen? Dan moet je beide brillen retourneren, inclusief de waardebon van de 3e bril.
-
De actie is geldig i.c.m. de zorgvergoeding van je zorgverzekeraar. Bij de meeste zorgverzekeraars kun je je aankoopbon zelf indienen wanneer je recht hebt op zorgvergoeding voor contactlenzen of een (zonne)bril op sterkte. Sommige zorgverzekeraars accepteren het niet als je zelf je declaratie indient. In dat geval kun je alleen een aankoop doen in één van onze winkels en dan verzorgen wij je declaratie. Dit is het geval bij Menzis Garant, Anderzorg en Ditzo. Informeer naar de voorwaarden bij je zorgverzekeraar.
-
De eerste bril is in de winkel geldig i.c.m. de Menzis Samengezond kortingsbon en/of Extra Brilgarantiebon. In de webshop kunnen deze bonnen helaas niet verzilverd worden.
-
De actie is geldig t/m 31 juli 2022.
-
De actie (incl. cadeaubon) is niet geldig i.c.m. andere acties of (pakket)kortingen, tenzij expliciet anders vermeld in de voorwaarden.
-
De cadeaubon wordt in de winkels verstrekt na aanbetaling van 50% op het totaalbedrag van de 1e en 2e bril, met een minimum van 80.- op een enkelvoudige bril en 150.- op een multifocale bril. Koop je de bril via de webshop dan zal de cadeaubon worden toegevoegd aan je bestelling.
-
De actie is niet geldig bij een beroep op de Extra Brilgarantie.
-
In geval van annulering of niet-goed-geld-terug-garantie van de ene bril en behoudt van de andere bril, vervallen de voorwaarden van de ‘3 voor 1’ actie. De volledige waarde van de bril die in bezit blijft, dient te worden betaald.
-
Pearle Opticiens Nederland behoudt zich het recht voor om de actievoorwaarden en looptijd eenzijdig te kunnen wijzigen of beëindigen.
-
Bij (vermoeden van) misbruik of fraude behoudt Pearle Opticiens zich het recht om deelname aan de actie te weigeren.
-
Liever 1 bril? Bekijk alle lopende acties op www.pearle.nl/acties
1. Zijn de 2e en de 3e bril van dezelfde waarde?
Nee. De 2e gratis bril mag dezelfde waarde hebben als de 1e bril. Voor de 3e bril ontvang je een waardebon met waarde van €80 als hier een enkelvoudige bril mee gekocht wordt of €150 als hier een multifocale bril mee gekocht wordt.
2. Waarom moet ik bijbetalen bij de derde bril?
Wij bieden een uitgebreid assortiment en bieden al complete brillen aan voor €80. Wil je een duurder glaspakket of montuur dan zal je hiervoor bij moeten betalen.
3. Mag ik met de bon voor de 3e bril ook zelf een bril kopen?
Nee.
4. Kan ik de bon voor de 3e bril ook in de webshop gebruiken?
Nee.
5. Mag ik met de bon voor de 3e bril ook gewoon een zonnebril zonder sterkte kopen?
Nee, dit kan alleen een bril of zonnebril op sterkte zijn.
6. Mag ik ook 1 multifocale bril kopen en 1 leesbril/vertebril/zonnebril zonder sterkte kopen met deze actie?
Ja, de 2e bril moet wel voor jezelf zijn, maar mag ook een lees-, verte- of zonnebril zijn.
7. Wat kost een bril mij met mijn sterkte?
Dit kunnen we helaas niet vooraf heel helder aangeven. De opticien in de winkel kan hierbij verder helpen.
8. Ik heb geen waardebon ontvangen voor de 3e bril ontvangen?
Heb je jouw bril in de winkel gekocht? Meld dit in de winkel. Zij kunnen je alsnog een bon geven op basis van je aankoopgegevens.
Heb je jouw bril in de webshop gekocht? Meld dit dan via 033 – 7505798 (gratis. Op werkdagen bereikbaar van 09.00 - 18.00).