Ben je tot de conclusie gekomen dat het Pearle lenzenabonnement echt iets voor jou is? Dan is het tijd om ‘m af te sluiten! Dit kan eenvoudig online als je jouw recept hebt, maar het kan ook in de winkel. Online afsluiten doe je zo:
-
Kies jouw lenzen en ga naar de productpagina.
-
Switch links van losse verkoop naar abonnement. Klik op abonnement
-
Vul je gegevens in.
De basiscurve en diameter zijn vaak al ingevuld, hier hoef je niets mee te doen. De rest vind je op je recept. -
Voeg toe aan winkelmand door op de grote oranje button te klikken. Je ziet hier ook de prijs die je maandelijks gaat betalen.
-
Kies welke vloeistof je om de maand wil ontvangen.
Alleen bij maand- en tweewekelijkse-lenzen -
Druk op de oranje button om af te ronden.
-
Ga naar de kassa en log in of maak een nieuw account.
We vragen je nog een aantal gegevens in te vullen en dan is je abonnement geregeld! -
Je lenzen worden afgeleverd. Je hoeft niet thuis te zijn.
Levertijd bij online afsluiten van abonnement
Wanneer je een lenzenabonnement afsluit via de webshop, gaat je abonnement in op de datum van bestellen. We leveren je lenzen dan zo snel mogelijk.
Levertijd bij het afsluiten van abonnement in de winkel
Wanneer je een lenzenabonnement afsluit in de winkel, kun je aangeven vanaf welke datum je jouw lenzen wil ontvangen.
Wil je tussendoor switchen van lenzen of is je lenssterkte veranderd? Geef dit dan aan in jouw Pearle servicewinkel. Zij kunnen je hiermee verder helpen.
Je kunt jouw abonnement online of in de winkel afsluiten. Online is het belangrijk dat je weet wat jouw sterkte is en dat je een recent recept bij de hand hebt tijdens het bestellen.
Wil je jouw lenzenabonnement stoppen? Jammer! Wist je dat je ‘m ook tijdelijk kunt pauzeren? Opzeggen of tijdelijk stopzetten kan bij de klantenservice van Pearle P.O.S.T via telefoonnummer 0800 – 2745000 of stuur een mail naar: contact@pearle-post.com.
Zijn de lenzen die je draagt toch niet helemaal de perfecte match? Geen zorgen, gelukkig heb je bij ons keuze uit heel veel lenzen! Je kunt langskomen in jouw Pearle winkel, dan kijkt één van onze specialisten welke andere opties geschikt zijn voor jou.
Voor alle zaken die betrekking hebben op de maandelijkse bezorging van je lenzenabonnement (vragen, klachten, wijzigen van gegevens) kun je contact opnemen met de klantenservice van het Pearle lenzenabonnement via telefoonnummer 0800 - 2745 000 (gratis).