Brillen

511 Resultaten
Sorteren op:
Relevant

Meestgestelde vragen & antwoorden

Je ontvangt je bestelling binnen 3 tot 8 werkdagen. Als je bestelling wordt verstuurd, ontvang je een mail met een track & trace code. Via het track & trace nummer kun je jouw bestelling volgen.

Ja, je kunt kiezen voor een ander aflever- als factuuradres binnen Nederland. Geef dit dan aan wanneer je gebeld wordt door onze collega's na het plaatsen van je bestelling.

Voor onze webshop hanteren we de kortingsactie: 30% korting op een bril op sterkte die je online bestelt!

Je kunt hiervoor contact opnemen met jouw servicewinkel. Let wel: vanwege Covid-19 kunnen wij tijdelijk je bril niet afstellen. 

Je kunt hiervoor contact opnemen met jouw servicewinkel.

Nee dit kan niet. Je kunt alleen een complete enkelvoudige bril op sterkte bestellen. 

Nee, de kortingsbonnen voor de 3 voor 1 actie gelden niet online bij een bestelling voor een bril op sterkte. Bestel je online een bril op sterkte dan profiteer je wel van 30% korting!
Wil je op een later moment in een fysieke winkel een bril op sterkte kopen? Dan kun je deze kortingsbon wel inleveren. De geldigheidsduur van de kortingsbonnen verlengen we met 2 weken vanaf het moment dat wij onze reguliere openingstijden weer kunnen hanteren. Bekijk alvast de voorwaarden op onze website.

Bij de meeste zorgverzekeraars kan de aankoopbon door de klant zelf worden ingediend. Sommige verzekeraars accepteren het niet, omdat Pearle contractueel verplicht is om voor de klant te declareren. In dat geval kan de klant uitsluitend een aankoop doen in één van onze winkels en verzorgen wij de declaratie. Dit is het geval bij VGZ, Univé en IZZ (bij polissen met complete bril of vergoeding 36 setjes maandlenzen), UMC, Menzis Garant en Den-Haag, Anderzorg en Ditzo.

Nee, op dit moment is het niet mogelijk om een brilverzekering online af te sluiten bij een online aankoop. Dit kan alleen bij brillen die gekocht worden in een fysieke winkel.

Nee, dit is helaas niet mogelijk.