Contact
Wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk te informeren. Mocht je toch nog vragen, klachten of opmerkingen hebben, dan zijn wij jou natuurlijk graag van dienst.
Meest gestelde vragen
Wellicht vind je het antwoord op jouw vraag bij de meest gestelde vragen.
Heb je andere specifieke vragen over brillen, contactlenzen, een afspraak of ooggezondheid? Neem dan contact op met Pearle Opticiens bij jou in de buurt.
Wil je een verhuizing doorgeven? Geef jouw adreswijziging door via ons online verhuisformulier.
Heb je opmerkingen over onze service?
Ben je niet helemaal, of juist wel, tevreden met onze dienstverlening, in de winkel of online? Dan kun je ons dat op de volgende manieren laten weten:
- vul ons contactformulier in
- bel met ons via: 033 - 7505798
Op werkdagen bereikbaar van 10.00u – 17.00u - of stuur een brief naar:
Pearle Opticiens Klantenservice
Antwoordnummer 3004
3760 VD Soesterberg
Alles over het Pearle contactlenzenabonnement
Voor alle zaken welke betrekking hebben op de maandelijkse bezorging van je contactlenzenabonnement (vragen, klachten, wijzigen van gegevens) kun je contact opnemen met de klantenservice van het Pearle lenzenabonnement.
- per e-mail
- telefonisch via 0800 - 2745 000 (gratis).
Op werkdagen bereikbaar van 09.00 - 18.00.
LET OP
- Wil je je sterkte wijzigen? Dat kan alleen in een Pearle winkel. Maak een afspraak (kies: contactlenscontrole).
- Wil je extra vloeistof bestellen? Je kunt een vloeistof in onze winkels kopen of online bestellen.
- Wil je een lenzenabonnement afsluiten? Je kunt het abonnement alleen in onze winkels afsluiten.
Heb je acquisitievragen?
Neem contact met ons op via receptie@grandvisionbenelux.com.