Contact

Wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk te informeren. Mocht je toch nog vragen, klachten of opmerkingen hebben, dan zijn wij jou natuurlijk graag van dienst.

Meest gestelde vragen

Wellicht vind je het antwoord op jouw vraag bij de meest gestelde vragen.

Heb je andere specifieke vragen over brillen, contactlenzen, een afspraak of ooggezondheid? Neem dan contact op met Pearle Opticiens bij jou in de buurt.

Wil je een verhuizing doorgeven? Geef jouw adreswijziging door via ons online verhuisformulier.

Heb je opmerkingen over onze service?

Ben je niet helemaal, of juist wel, tevreden met onze dienstverlening, in de winkel of online? Dan kun je ons dat op de volgende manieren laten weten:

  • vul ons contactformulier in
  • bel met ons via: 033 - 7505798 
    Op werkdagen bereikbaar van 9.00u – 18.00u
  • of stuur een brief naar:
    Pearle Opticiens Klantenservice
    Antwoordnummer 3004
    3760 VD Soesterberg

Alles over het Pearle contactlenzenabonnement

Voor alle zaken welke betrekking hebben op de maandelijkse bezorging van je contactlenzenabonnement (vragen, klachten, wijzigen van gegevens) kun je contact opnemen met de klantenservice van het Pearle lenzenabonnement.

  • per e-mail
  • telefonisch via 0800 - 2745 000 (gratis).
    Op werkdagen bereikbaar van 09.00 - 18.00.

LET OP

  • Wil je je sterkte wijzigen? Dat kan alleen in een Pearle winkel. Maak een afspraak (kies: contactlenscontrole).
  • Wil je extra vloeistof bestellen? Je kunt een vloeistof in onze winkels kopen of online bestellen.
  • Wil je een lenzenabonnement afsluiten? Je kunt dat doen in onze winkels of online.

Heb je acquisitievragen?

Neem contact met ons op via receptie@grandvisionbenelux.com.