Contact

Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te informeren. Mocht u toch nog vragen, klachten of opmerkingen hebben, dan zijn wij u natuurlijk graag van dienst.


Meest gestelde vragen

Wellicht vindt u het antwoord op uw vraag bij de meest gestelde vragen.

Heeft u vragen over onze producten of diensten?

Heeft u specifieke vragen over brillen, contactlenzen, een afspraak of ooggezondheid? Neem dan contact op met Pearle Opticiens bij u in de buurt.

Wilt u een verhuizing doorgeven?

Geef uw adreswijziging door via ons online verhuisformulier.

Heeft u opmerkingen over onze service?

Bent u niet helemaal tevreden met onze dienstverlening, in de winkel of online? Dan kunt u ons dat op de volgende manieren laten weten:

  • vul ons contactformulier in;
  • bel met onze klantenservice: 0800 – 2745000 (optie 2) (Gratis);
    Op werkdagen bereikbaar van 9.00u – 18.00u
  • of stuur een brief naar:
    Pearle Opticiens Klantenservice
    Antwoordnummer 3004
    3760 VD Soesterberg

Alles over P.O.ST.

Voor alle zaken welke betrekking hebben op de maandelijkse bezorging van uw P.O.S.T. abonnement (vragen, klachten, wijzigen van gegevens) kunt u contact opnemen met de klantenservice van P.O.S.T. Dit kan per e-mail of telefonisch via 0800 – 2745 000 (optie 1) (gratis). U kunt via onze webshop of in een van onze winkels een P.O.S.T. abonnement afsluiten.

De klantenservice van P.O.S.T. is op werkdagen bereikbaar van 9.00u – 18.00u.


Heeft u acquisitievragen?

Neem contact met ons op via receptie@grandvisionbenelux.com

P.O.S.T.
uw lenzen gratis thuisbezorgd

 

Gratis deskundige oogmeting
 

Pearle declareert voor u bij uw zorgverzekeraar

Partners

Volg ons

org-nl_pearle:/Content Items/2013/home/pnl-footer-ico-facebook.png  org-nl_pearle:/Content Items/2013/home/pnl-footer-ico-youtube.png

Volg ons

Winkels

  •  
  •