Samen omkijken naar elkaar, juist nu.

Wij vinden goed zicht van groot belang. Altijd. Dus ook nu in deze moeilijke tijd. Toch vinden we dat goede oogzorg belangrijk is en bereikbaar moet blijven. Voor jou. Voor iedereen. 

We zijn gesloten, maar voor onze klanten zijn we open op afspraak*. Voor specifieke vragen, je bestelde bril, een kapotte bril, het afhalen van lenzen of je lenzenvloeistof. We kunnen je dan rustig helpen zodat we de RIVM-richtlijnen strikt kunnen volgen. We houden 1,5 meter afstand van elkaar en van onze klanten. Mét oog voor de veiligheid en gezondheid van al onze klanten en medewerkers.

* Tijdelijk voeren wij alleen geen oogmetingen uit, stellen wij geen brillen af, meten wij geen lenzen aan en kunnen wij geen lenzencontrole uitvoeren. 

Bel voor een afspraak naar 0800 - 274 5002. We zoeken dan graag samen naar een passende oplossing. We vinden de situatie zeer vervelend, maar hopen op jouw begrip.

Uiteraard kun je jouw contactlenzen en zonnebril nog wel via onze webshop bestellen. En wil je er echt zeker van zijn dat je niet zonder lenzen zit? Dan kun je ons lenzenabonnement overwegen. Dan worden je lenzen (en vloeistof!) thuisgestuurd. Het abonnement is maandelijks opzegbaar.
Vragen over het lenzenabonnement? Neem dan contact met ons op via 0800 – 2745 000 (gratis, op werkdagen tussen 09:00 en 18:00), dan helpen we je graag verder.

Bekijk hieronder onze FAQ voor het antwoord op jouw vraag.

Bestel contactlenzen Sluit lenzenabonnement af

 

Onze winkels zijn tijdens reguliere openingstijden gesloten. Echter kun je wel op afspraak bij ons terecht. Voor specifieke vragen, je bestelde bril, het afhalen van lenzen of je lenzenvloeistof. We kunnen je dan rustig helpen zodat we de RIVM-richtlijnen strikt kunnen volgen. We houden 1,5 meter afstand van elkaar en van onze klanten. Dat betekent dat we tijdelijk geen oogmetingen kunnen doen, brillen kunnen afstellen, lenzen kunnen aanmeten of lenscontroles kunnen uitvoeren. Bel voor een afspraak naar 0800 - 274 5002.

Voor specifieke vragen, je bestelde bril, een bril die kapot is, het afhalen van lenzen of je lenzenvloeistof. We houden hierbij 1,5 meter afstand van elkaar en van onze klanten. Dat betekent dat we tijdelijk geen oogmetingen kunnen doen, brillen kunnen afstellen, lenzen kunnen aanmeten of lenscontroles kunnen uitvoeren.

Als je bril kapot is, is dat super vervelend. Je kunt hiervoor telefonisch contact met ons opnemen via het algemene Pearle Opticiens nummer: 0800 – 274 5002. Onze collega’s helpen je graag verder en verwijzen je door naar een winkel in de buurt die open is op afspraak, zodat er naar jouw bril gekeken kan worden.

Om een afspraak te maken kun je telefonisch contact met ons opnemen via het algemene Pearle Opticiens nummer: 0800 – 274 5002. Onze collega’s helpen je graag verder.

Al onze klanten zijn per mail op de hoogte gebracht over onze maatregel dat wij tijdelijk geen oogmetingen of contactlensaanmetingen & controles uitvoeren. Het RIVM stelt een regel waarbij mensen 1,5 meter afstand van elkaar moeten nemen. Wij willen ons daar graag aan houden, voor de gezondheid van onze medewerkers en onze klanten. Mocht je hierover nog vragen hebben, kun je telefonisch contact opnemen met het algemene Pearle Opticiens nummer: 0800 – 274 5002.

Helaas kunnen wij tijdelijk geen oogmetingen of contactlensaanmetingen & controles uitvoeren. Het RIVM stelt een regel waarbij mensen 1,5 meter afstand van elkaar moeten nemen. Wij willen ons daar graag aan houden, voor de gezondheid van onze medewerkers en onze klanten. Neem bij spoed contact op met jouw eigen huisarts. Deze kan je doorverwijzen naar de optometrist of oogarts in het ziekenhuis.

Het is voor specifieke vragen, je bestelde bril, het afhalen van lenzen of je lenzenvloeistof mogelijk om een afspraak bij ons maken. Om een afspraak te maken kun je telefonisch contact met ons opnemen via het algemene Pearle Opticiens nummer: 0800 – 274 5002. Onze collega’s helpen je graag verder.

Contactlenzenzonnebrillen en lenzenvloeistof kun je online bestellen. Vandaag besteld voor 22:00, is vandaag verzonden. We bezorgen gratis en je kunt ook gratis retourneren. De levertijden kunnen wel vertraagd zijn vanwege het Coronavirus.
Onze winkels zijn tijdens reguliere openingstijden gesloten. Echter kun je wel op afspraak bij ons terecht. Bel voor een afspraak naar 0800 - 274 5002.

Staan jouw contactlenzen die je normaliter draagt er niet tussen? Neem dan contact op met het hierboven genoemd telefoonnummer. Onze collega's kunnen je dan verder helpen.

Ja, jouw bestellingen worden gewoon geleverd. Webshopbestellingen lopen door. Wij bieden gratis verzending en retour aan. De levertijden kunnen wel iets afwijken vanwege het Coronavirus.

Ook het lenzenabonnement loopt door, dus je blijft elke maand je lenzen en eventueel vloeistof ontvangen. Heb je een abonnement en is je vloeistof eerder op? Of heb je andere vragen over je lenzenabonnement? Neem dan contact met ons op via 0800 – 2745 000 (gratis, op werkdagen tussen 09:00 en 18:00), dan helpen we je graag verder.

Onze medewerkers treffen trouw de volgende maatregelen, voor hun eigen, maar ook voor jouw gezondheid:

  • We geven je tijdelijk geen hand bij binnenkomst of bij afscheid
  • Wij wassen onze handen regelmatig en grondig met zeep
  • Wij reinigen na gebruik al ons winkelapparatuur
  • Alle brillen en zonnebrillen worden na gebruik gereinigd met een desinfecterend doekje
  • Hoesten en niezen doen we aan de binnenzijde van onze elleboog

Heb je een persoonlijk aanbod gehad per e-mail of wil je gebruikmaken van onze 3 voor 1 actie? Deze verlengen we met 2 weken vanaf het moment dat wij onze reguliere openingstijden weer kunnen hanteren. Vraag in de winkel naar onze acties of bekijk alvast de voorwaarden op onze website.

Indien de garantie/service/verzekering waar je recht op hebt komt te vervallen terwijl onze winkels nog gesloten zijn, wordt de garantie/serice/verzekeringsperiode verlengd met 2 maanden vanaf het moment dat wij onze reguliere openingstijden weer kunnen hanteren.

Bij Pearle is iedereen altijd welkom, maar ervaar je de klachten die het RIVM heeft omschreven als symptomen van het Coronavirus (verkouden, keelpijn of andere klachten), dan vragen wij je om thuis te blijven. Een dag (24 uur) nadat de klachten over zijn, ben je uiteraard weer welkom bij ons.